Verkkokaupan yhteystiedot

WellHottaret, y-tunnus 1086375-8, puhelin 0400-854492 ja osoite Torikatu 25, 90100 Oulu.

 

 

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

Katso toimitusehtojen kieliversiot » 

 

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Tilaajalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen [email protected] tai ilmoittaa puhelimitse, puh. 0400-854492. Tuote tulee palauttaa postitse 10 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta avaamattomana, alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekätilinumerosi rahojen palautusta varten.

Huom! Palautuksen yhteydessä emme maksa takaisin toimituskuluja, paitsi niissä tapauksissa, joissa toimitettu tuote on viallinen tai jos olemme toimittaneet väärän tuotteen. Jos asiakas haluaa muista kun näistä syistä vaihtaa tai palauttaa tilauksen, vähennämme palautuksesta toimituskulut.
Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 20 euron maksun.

 

Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.